Поиск по этому блогу

Кроссенс на уроках географії та економіки


У XXI столітті час диктує нові вимоги до процесу навчання школярів. Необхідно зробити перехід від парадигми знань, умінь, навичок до парадигми розвитку особистості учнів. Особистості здатної бачити мету, домагатися усвідомленого отримання знань і застосовувати їх у життєвих ситуаціях, особистості здатної працювати у співпраці, бути комунікабельною, нестандартно мислити. І мабуть, немає серед нас учителя, який би не прагнув стати великим учителем, тобто таким, який розвиває  в учнів уміння  самостійно вчитися, критично мислити, розвивати здатність  до  самопізнання  і самореалізації  особистості  у  різних  видах  творчої  діяльності. 
Сьогодні педагогічна наука пропонує нам безліч методик і технологій навчання, в тому числі й інтерактивне, яке вже кілька років ми активно використовуємо у своїй роботі. У своїй педагогічній практиці часто використовую метод проектів. Основні соціально-моральні принципи проектної роботи грунтуються на активній пізнавальній, пошуковій діяльності тощо. Звичайно, даний метод має як недоліки так і переваги.
Прикладом творчого проекту служать кроссенси, які можна зробити частиною систематичної роботи з предмета, є кроссенс.
Слово "кроссенс" означає "перетин смислів" і придумано авторами за аналогією зі словом "кросворд", яке в перекладі з англійської означає "перетин слів".

Майстер-клас “Кроссенс. Сучасна головоломка для активізації пізнавальної діяльності школярів”  https://drive.google.com/open?id=1egAo2MVi47OVy_OkxMIadVropZjVrfQN

“Кроссенс. Сучасна головоломка для активізації пізнавальної діяльності школярів” (презентація) https://drive.google.com/open?id=1B84a-wspW5V8Gz5bHU5A3Dr698Q_LtDH
 Кроссенс до теми "Потреби"

 Кроссенс до теми " Види грошей"
 Кроссенс до теми "Внутрішня будова Землі"
 Кроссенс до теми " Клімат. Кліматотвірні чинники"
 Кроссенс до теми "Гідросфера. Світовий океан"

Комментариев нет:

Отправить комментарий